Busra5341 benim de şu an tam 7. hafta göğüs hassasiyetim vardı zaten bi o da baya azaldı diyebilirim ☺️ Bebeğimi 3 gün önce gördüm çok şükür 🙏🏻 Biraz da genetik faktörlere bağlı sanırım. Annemin de ablamın da hamileliği çok rahat geçmiş, şu an için benim de öyle