busra_2332 Sonunda tek basamaklı sayılara düştük kızlaaaar 🥳🥳 Ayy hep diyodum ne zaman geçicez o günlere diye 🤩 soooon 9 🤰🏼 ama ne gelen var ne giden 😂 bakalım tospikim ne zaman gelecek 🧸 Sizde durumlar nasıl şafaklarınız kaç? Ağrı sancı ne durumdasınız? 🥰🥰
Merveee__1990 busra_2332 11 ocak sali günü sezerayn için gun verdi doktorumuz 15 günümüz kaldı hayırlısıyla 🥰
brfnyildirim busra_2332 son 3 günü kalan biri olarak söylüyorum bu kadar zaman çabuk geçmiş olsa bile bu 9 gün sana hiç geçmicek bacım 9 yıl gibi 😅😅
busra_2332 Su gelmeden nişan gelmeden hiç bi ön belirtisi olmadan direkt doğum sancısı gelen var mı acaba? Yoksa yalancı sancıları beklemek zorunda mıyız acaba? 😅
Kdk busra_2332 ben 😁 su da nişan da gelmedi direk doğum sancım geldi ama kızım kanala inemediği için zorunlu sezaryen oldu😄
Rabia55_ busra_2332 benim hicbi belirti olmadi nst icin 38.haftada kontrole gittim ve 5cm acik var dedi 6 saat sonra kucagimdaydi bebegim simdi 2.hamileligim insallah onuda saglicakla alirim kucagima ♥️
Sunnyfunny busra_2332 Son 7 ne sancı ne açıklık ne şu ne nişan herhalde içimden çıkmaya niyeti yok kızımın 😂
canoz-21 busra_2332 Bir şey hissettiğimde acaba mı diye seviniyorum ama devamı gelmiyor. Gece sağ kasığıma bir ağrı girdi ama yine devamı gelmedi. Bir tarafım çok pozitif bir şekilde beklerken bir tarafımda acaba gelmeyecek mi sorusu var 😶