Hanife_ Buseali7 özellikle sabahları şekerim çok çıkıyor çok az bile yesem çıkarıyorum bulantı kusma oluyor hala normalde bulantı kusmam çoktan bitmişti ama şimdi 33 olduğum halde var kaçamak yapmak bile zor
Hanife_ Buseali7 deneyip görmen lazım canım bişey olmaz heralde ölelim mı bizde 😀 insan hamile olduğunu unutuyor
Cylnsms Dermin kan ve demir ilacı kullanıyor musunuz ? Yada başka vitaminler ? Benim kullandığım demir ilacı epey iştah artırıyor. Ben de genelde iştahsız biriydim.
AnnelikHayali Eğer sen h kilo almadıysan hamileliğin boyunca kilo vermişsindir. 🙁 çünkü bebeğin kilosu, plesanta, suyu, artan kan hacmi derken en kötü bi 5 kg kesin alınması gerekiyor.