Selin12- kilo vermiş mıydınız ben ilk doğumumda o gün tartılmadım zaten sezaryendan çıkınca bı şişkinlik vardı yüzümde bütün vücudumda tartılmak aklıma gelmedi 2 hafta sonra tartıldım 13 kilo vermiştim o zaman 7 kiloyla girmiştim doğuma sonra verdiklerimi aldım ne yazık ki toparlaninca 😀