wiss123 Tughanalpinannesii_ gerçekten doğurmuş mu kesin mi ay çok sevindim darısı bize 😄 insallah bu hafta doğuralım
wiss123 Tughanalpinannesii_ sezeryan teklif edicem salı günü doktora o kadar daraldım 😂doktorumda yaşlı biraz kuralcı bilmiyorum zor 43 e kadar bekletmezse iyi . Çocuk icimde reşit olacak
Tughanalpinannesii_ wiss123 benim de Sali kontrol suyu azaldiysa yatış verecekmis suni. ama iyiyse bekletecek 😂 Çok güzel herhalde içerisi 🤷🏻♀️ Senin kız mıydı
wiss123 Tughanalpinannesii_ kızım olacak teyzesi :) insallah bisey der artık salı tam 40+0 ım .Sen kaç oluyosun yatış versin diye dua ediyorum
Tughanalpinannesii_ wiss123 bugün 40 a girdi canım. Evet inşallah yatış bana da verir tukendm 😅 maşallah adı ne 😇👶 Benimki erkek 😸
Seymaben yigitegenin_annesi1 Dogurmuşsun allahim hayirli ugurlu olsun 🥰 ömrü cok guzel gecsin bebisin insallah😍😍😍
Buket_dadas Seymaben kız nerden duydunndogdumu cidimisin annam yerim ben onu ya rabim hayırlı evlat etsin annasına babasına miletine
Bebiscann yigitegenin_annesi1 ohh kanka doğurmuşsun şükür yaauuvvv çok dua ettim sana, seni kids te bekliyor olacağım 😈😈🤣🤣😍😍😍
wiss123 Seymaben ağzın bal yesin 😂 insallah . Simdi beyinde işi bitiriyorum sancim var gibi davranıyorum 2 gündür. Salıya kadar ise yararsa taktik vericem😂
Miranmiray Seymaben kız dur banadaa😢banada dua et 😃İlknur ismim.3 gündür sancı çekiyorum 3 cm acilmam var ama sancım aniden gidiyor sonra 🥺