Tugbaa2937 Ergvn cunkiiii 2 doğum yapmış. 1.ci 37 haftalık 2.ci 38 haftalık doğurmuş biri olaraktann 40 haftayı gormem imkansizzzz bide erken açılıyorum. Doktor fizyolojik yapımla alakalı dedi. Sence uyguma mi ? Ben mi? 😅😅😅
Tugbaa2937 Ergvn ilk bebekse bisey diyemem ama genelde bu son haftalar bitmek bilmez zamanında hayırlısı ile gelsin. Ama biraz daha sık çocuk yılın sonunda doğmasın ya 😁😁
esmakc Son 5 🙏😊 39+2 hem korku hem heyecanlı bekleyiş Aralık sonu değilde ocak başı gelsin diye umitlenmem falan hepsi karışık hayrlisi neyse o olsun beklemedeyiz 😄
Deletedmom_33 Comologgo Şuan 31+3′üm geçen hafta 30+0 da sordum. Bebek iri ve kafası 3 hafta önde gidiyor. Doktorum bu şekilde devam ederse çatı muayenesi yapmam sezeryan öneririm dedi. Belli bir baş çapından sonra leğen kemiği müsait olup olmaması önemli değil dedi.
Tugbaa2937 Comologgo daha önce 2 doğum yaptım. 1.ci 37 haftalık 2.ci 38 haftalık doğdu. His değil gerçekler. Şimdi bide 2 çocuk peşinde sürekli ayakta daha erken gelmezse iyidir.,🤦🤦40 hafta bana çok uzak
Bilgo Comologgo benimde son 15 uygulamada ama doktor her an olabilir dedi muayenede yumuşama başlamış 1 cm açılma var 😊