Deletedmom_33 Comologgo 60 kalacak 😩 sezeryan görünüyor şuan için öyle olursa 49 filan. Geçmiyor valla günler
Tugbaa2937 Ergvn cunkiiii 2 doğum yapmış. 1.ci 37 haftalık 2.ci 38 haftalık doğurmuş biri olaraktann 40 haftayı gormem imkansizzzz bide erken açılıyorum. Doktor fizyolojik yapımla alakalı dedi. Sence uyguma mi ? Ben mi? 😅😅😅