Kızlar hayırlı geceler. Ben dün kürtaj oldum ve doktorum genetik test yaptırmamı istedi. Ama 1 ay sonra yaptır dedi çünkü hamileyken içtiğin ilaçlar vücudundan 1 ay da atılır doğru sonuç elde edersin dedi. Bu durumu yaşayan var mı yani hemen yaptırsam olmaz mı bu test için pek bekleme taraftarı değilim sonuç ne ise bir an önce öğrenmek istiyorum?