fuunda_3 dilaaaraozturk geçmiş olsun insallah iyisinizdir ve erken doğum olmaz umarım şu gelmesi baya baya oluyor yani anlayabiliyorsunuz onu 🙁
Taze_hamis dilaaaraozturk su geldiğini nasıl anlıyorsunuz ki? Yani vajenden aktığını hissedip gidip bakıyorsunuz sonra ıslandığını mı görüyorsunuz ? Yoksa sadece çamaşır ıslaklığından dolayı mı suyunuzun geldiğini düşünüyorsunuz? Benimde her gün bazen akıntı ıslatır çamaşırımı basende çay vs sıcak bişey içip bacak bacak üstüne atınca terler bacak aram. Benimde çamaşırım ile pijamam ıslanır. Yani ben ter olduğunu düşüyorum Allah’ın izniyle. Vajenden bişey akar gibi gelmiyor bana :/
dilaaaraozturk Kızlar merhaba tekrar, yazamadım hastanedeydim şimdilik bi durum yok dikkat et fazla hareket etmemeye falan çalış dedi iyiyiz şükür 🙏
Moniza dilaaaraozturk bende 22 haftalikken aynı sizin anlattığınız durumu yaşadım kontrole gittim doktor su az az gelmez hepsi gelir dedi ve biraz olup durmaz hepsi bitene kadar gelir dedi bana