Bizde 13+3 olduk hatta bugün doktor randevum vardı 12. Haftada erkek gibi ama kızda olabilir dedi bu haftada erkek dedi ama acil doğum çıkınca tam bakamadım aslında bende gördüm sanki erkek gibiydi 😍 eşim çoktan kabullendi isim ayarlandı ama ben hala kesin olmadan inanamiycam galiba ❤🙈