Deniz14 00:00 itibariyle 17 haftalık olucaz doktor kız bebeğe daha çok benziyor ama kesin değil dedi detaylı ultrasonu iple çekiyorum resmen kesinleşmesi için🙈
mlsaksu55 AyenurzlemMeral 12 haftam da doktor kontrolüm var o zaman öğrene bilir miyiz cinsiyeti ni ?
AyenurzlemMeral mlsaksu55 bebeğiniz gösterirse öğrenirsiniz tabiki ben tam 12 haftalık öğrendim çünkü 🙂
ozgeelcin Bugün ikili tarama vardı doktor cinsiyetini gördüğü halde söylemedi🙈ısrar ettik ama 16. Haftada dedi 11+3deyiz şuan bakalım hayırlısı
Glsmumul Bugün netleşti cinsiyetimiz. Bir ay önce kıza benzetmişti doktorumuz ama oğluşumuz geliyormuş 😊 17+2 olduk bugün 💕
ZeynoBati Glsmumul Sizinde mi değişti yani belirtileriniz neydi🙂 Kız dediğinde yüzde kaç ihtimal vermişti bu arada hayırlı olsun😍
Glsmumul ZeynoBati teşekkür ederiz 😊 13. Haftada %80 kız demişti ama erkek çıktı bizim ki. Erken tahminde bulunmustu doktorumuz emin olmadan söylemiyor ama oda şaşırdı 😁
ZeynoBati Glsmumul Hayırlı olsun bana da 12 haftalıkken kız gibi dedi sizce sonradan erkek Organı oluşur mu kıza adapte olduk erkek derse bende şoka gireceğim 🙂
AyenurzlemMeral zuhal bizimki oldu canım oluşmuş penisi gördük doktorumuzla😊 erkek çocukları erken gelişiyo
Glsmumul ZeynoBati sonradan organ değişimi olmaz bence. Doktor açı seklini net degerlendiremedigi zaman yanilgilar olabiliyor canim. Doktorumda böyle dedi bugün. Gönlümüzdeki olur inşallah 😊
Annesed ZeynoBati 16. Hafta da %80 kız demişti doktor 20.haftaya kadar kız bildik 20de %90 erkek oldu 21de ayrıntılı ultrasonda da kesinleşti 😂👼🙏💙