Mrvcvn AyenurzlemMeral bizde 14 haftalığız kızlar dün kontrolüm vardı doktor bacak arasında bi çıkıntgöremiyorum ama kız diyemem biay snra net konuşalım dedi erkekler cabuk belli oluyomuş ya kız olabilirmi acaba
ozgeelcin Ciselbasaran benimde 11+3te ikili tarama testi var cinsiyetini inşallah öğreniriz Ciselbasaran
Bernaaa Selam hanımlar benimde 11+4 bugün,cuma 2li taramam var bakalım hayirlisyla...bende çok merak ediyorum cinsiyetini,1tane oğlum var gönül ister tabi bide kızım olsun ama rabbim sağlıklı hayırlı evlat nasip etsin hepimize...😇😇😇
ArzuCilasun AyenurzlemMeral ay ben de tam 12 haftalığım ve bugün erkek olacağını öğrendik❤ Kutlarım sizi de 🙏🏻
AyenurzlemMeral [bilinmeyen] canım biz ultrasonda gördük tarama testimin sonucunu diğer randevumda öğrenicem inşallah ama büyük ihtimal erkektir sizinkide o zaman yanılma ihtimali az oluyo 😊