sibelmas mutlufatos19 böylesi Bi durum bende de var canım kan uyuşmazlığı değil de ABO uyuşmazlığı deniliyor ama tehlikeli Bi durum olmuyor dedi doktorum sadece bebeğim doğduğunda sarılık olmuştu onun sebebi olarak ABO uyuşmazlığı denmişti
ecrnnisa Didemkrgi özellikle bı kaç doktora sordum bnmde kanamam vardı önceden sürekli zaten daha yeni düzene girdi
Tugba1097 Bende 27. Haftadayım ama doktorum kanama olmadığı sürece yapılmasına gerek yok dedi kafam karıştı suan