ygdygd111 bende ankaradaym aynı durum bendede var bende ozele gıdıyorum mor recete yazcak doktorum haftaya kocatepe camının orda ecza deposu mu bişey vermıs 50 tl bagıs adı altında bi ğcret odeyıp ıgneyi alıyorsn vuracakmıs doktorum hatta eşimin arkadasına sorduk 60 tl almıs kadın dogum acıle gittik vurdurduk geldık dedi size nie farklı ucret cıkardılar ki