@Arzuort bende 30. Hafta bı kasıntı basladı tamda sıcakların tepede oldugu zamanlardı tahlıl yaptırdım bırsey cıkmadı cıkolata gıbı tatlı seyleri yemeyi bıraktım kasınan yerlerımı sureklı nemlendırdım gecti fazla yedıgımız seyler ya sıcaktan yada hormonlardan alerji yapıyor sanırım bız farkında olmadan 🤷🏻♀️