1prensesannesi Gulsahh ıstanbul mu canım Allah yardımcınız olsun sıcak kötü ya ama ben kışın donmaktansa yazın sıcağını tercih ederim
1prensesannesi Kbrmrh hahahahah ay çok güldüm deneyecem de bakim trabzonda nasıl yapıyorlar soslu midye tava ve domatesli kokoreç bide midye soğuk bol limonlu 😂😂😂😂
Kbrmrh 1prensesannesi ben bence erkek olmalıydım :) bu mide ile bu nazlı yemekleri çekemiyorum 😔 kısmet napaşım midyeyi falan da anca dogumdan sora denicez tekrar :(
1prensesannesi Deletedmom444 kız bende kolayı seviyom da eşim icirmiyo almıyor eve gizli biri alırsa 1 yudum iciyom 😂 sonra da vicdan yapiyom
Gulsahh 1prensesannesi ben sey diyorum boyle oturuyoruz "oglum baba bu saatte nasil bulsun " diye bi karnimla konsuyorum hahahsha vicdan yapiyo aliyo :))
Gulsahh 1prensesannesi ya orasi oyle kışı hic sevmiyorum ama cok sicakda hele hamileyken hic cekilmiyo ölüyorum :)
pamuk_anne Hatunlar az önce marka konusu dönmüş şimdi gördüm de yazayım dedim. Çiğ köfteyi her marka yiyemiyorum ben. Midemi bozuyor benim midem çok hassas uyduruk yağı bile anlıyor hemen error veriyor:) ama işin kötüsü yedikten sonra anlıyor :D o yüzden dedim yiyebildiklerimi paylaşayım sadece komagene ve tatlises bozmuyor beni. Midem tarafından test edildi onaylandı zararsız belgesini ben veriyorum :D
1prensesannesi pamuk_anne hahahahah tescillendi çok şükür benim midem çöplük gibi herşeyi kabul edip öğütüyor😂😂😂😂😂
Kbrmrh pamuk_anne hahahaha buda iyi oldu bende öyle hassaslık yok ama şükür hepsini yiorum. Yukarıda ds dediğim gibi pisboğazımdır 😬😬😬
Ssr2561 Kbrmrh ben doktoruma sordum canım etsiz yiyebilirsin dedi ama nar ekşisi çok tüketmemeye dikkat et demişti şuan 35 haftalığım bi sıkıntı olmadı hafta da 2 kere yiyodum yani
Ssr2561 Kbrmrh senin şuan çok yeni hamileliğin nar eklisi limon tüketme kanı sulandırdığı için düşük olabilir demişti doktorum
Duygumami 1prensesannesi onu bende yiyorum ya çiğ köfte acı biber salata turşusu valla kaynanam diyoki çocuğu yaktın içerde 😛
1prensesannesi Gulsahh benimki bilmem kaçıncı rüyadan gidiyor hep benden önce uyuyor kesin bişey istemim diye hahahahah😂😂😂