tugbaacng bizde haftamiza gore 9 gun ondeyiz suan 30+4kizim.gelisimi 31+6 , boyumuz uzun gidiyor kg onde gidiyoru doktor maşallah diyor iyi beslendiği icin bu sekildeymiş birde eşim 190 kızımda uzun gidiyor , haftamıza göre 15 gün onde ya da 14 gün geride gelebilmek normalmis, eşim sormuştu erken bekleyebilirmuyiz diye hayır demisti doktorumuz bakalim normal düşünüyorum 26 şubat 1 mart arası doğum gözüküyor