merveeedemir tugbakya dml33 MerveNur- Hakiko Çatlak önleyici kullanıyorum karın bölgeme ama aşırı kuru Bi insan olduğum için karın bölgesi hariç diğer vücut için sormuştum aslında ben malum çatlak kremleri çok pahalı sadece karnım için onu kullanıyorum
Lulikli merveeedemir canım ben her gün 1 kere karnıma sürüyorum vazelin. Gayet nemli tutuyor. Morbex naturals saf vazelin kullanıyorum trendyoldan aldım. Benim de cildim çok kurudur
Carriebradshow merveeedemir vazelin petrol türevinden üretiliyor. Bu nedenle hamilelikte kullanılması uygun değil. Doğal içerikli yağlar kullanabilirsiniz. Aynı sorun bende de var organik Hindistan cevizi yağı kullanıyorum.
Funday35 tugbakya evimde var vaseline baby markalı bebeklere kullanılıyor ucuz şeyler sürmem vücuduma zaten ya iyi yapalım derken kötü olur
Hlya-1125 Ben ilk hamileliğimde vazelin kullandım çok kıllanma yaptı bende bu hamileliğimde kullanmayı düşünmüyorum