Bendiyebiri asellmom zümra da çok güzel bir isim 😍 benim yiğenimin adı zümra yoksa bende zümra koymak istiyorum hem anlamı güzel hem kulağa hoş geliyor 😊 Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı da nasip etsin inşallah 🙏🏻
Bendiyebiri Momydemet çok hoş bir isim kulağa da hoş geliyor 😍 Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah güzel anneler 🙏🏻
Bendiyebiri pennylane bende klasik eski isimleri beğeniyorum Zeynep ve Eylül isimleri de isim listemde var hatta Eylül ismini eşimde beğendi o isimle seviyordu kızımızı 😍 ama kafam karışıyor işte yeni nesil mi koysak diye 🤷🏻♀️
Bendiyebiri Gzmpyrz oooo o zaman boşuna ikileme düşme baksana doktor da net demiş alttan bile bakmış 😊 doktorlarda yanılma olabiliyor tabi ama doktorun her türlü kesinleştirmiş sanki 😂
Gzmpyrz Bendiyebiri ilk üstten bakıp kız gibi dedi alttan bakıp netleştirelim dedi direk bak iki dudak bunlar net kız dedi sağlıklı olsun canım ☺️
Bendiyebiri ElifSencan123 amine ismi de çok güzel evet listemde var 😍 benim de eşim istemedi tam tersi olmuş 😄Zeynep de çok güzel bir isim klasik isimlerden gitmişsiniz çok hoş isimler. Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🙏🏻
Bendiyebiri -Arya- duru ismi ilk aklıma gelen isimlerden aslında ama çevremde herkesin çocuğunun adı duru oldu o yüzden bilemedim bende ama çok naif geliyor kulağa yavrularımız gibi mis gibi bir isim 😍
Bendiyebiri Oznurkk ben bi yerde görmüştüm isim araştırırken soyadımız lale olunca çok uyumlu geldi kulağıma yoksa ünlü isimlerini koymak gibi çabalara girmiyorum asla hatta bende hoşlanmıyorum öyle şeylerden sonradan öğrendim bende 😁 sonradan bi soğuma geldi
Gzmpyrz Bendiyebiri 15 haftalık canım bi oğlum var bi tane de kızım olsun istiyorum ama sağlıklı olsunlarda ☺️
Bendiyebiri Gzmpyrz ya bak bir tane oğlun varmış ne güzel bir tane de kızçen olacak o zaman 🥰 rabbim oğluna da sağlık uzun ömür versin inşallah 🙏🏻 Bende neden bilmiyorum ama kızın olacak gibi hissettim 😂😂😂😂 hissetmeyi severiz bizler😄
Bendiyebiri MucizeAnne_ güzel bir isimmiş 🥰 bende listeme eklerim şimdi 😊 sağlıkla gelsin inşallah kuzularımız 🙏🏻