Merhabalar öncelikle ilk defa burda konu açıyorum çok heyecanlandım 😂😂 26+4 deyim Rabbim nasip ederse bir kız çocuğumuz olacak ama isim koyma konusunda netleşmiyoruz bir türlü🤦🏻♀️ Aslında benim aklımda bikaç isim var ama en güzeli olsun istiyorum büyüyünce kızımda ismini sevsin 🥰 benim aklımdakiler; Asel, İnci, Derin, Lalin, Zehra… bazen yeni değişik isim olsun istiyorum bazen de eski isimlerde daha bilindik bişey. Fikirlerinizi almak isterim belki benim aklıma gelmeyen bir isim çıkar buradan❤️