Kaderkk 06yonca Allah bı sancida kurtarsın canım okumuştum postunu inşallah suyum gelir demiştin ☺️ inşallah benimde gelir🙏🤣
Simoooo Merhaba bayanlar bende bugün doktora gittim 37+2 yim suyum azalmış perşembe günü normal doğuma olucak onun öncesinde pazartesi hemen doğum istesem mi Neden azalmıştır suyum hiç farketmedim
Simoooo tugbaacng çatı muanesinden sonra aradan baya zaman geçti hafif kanamam oldu peki bu normal mi şimdi oldu doktorumu da arıyamıyotum ama bebeğimin hareketleri var şükürler olsun
Simoooo tugbaacng evet canım doktor perşembe günü suni sancı ile normal doğumu başlatacak rabbim nasip ederse ama şimdi tuvalete kalktım çişimi yaptıktan sonra peçete ile Silerken kan geldi biraz korktum bu saatte doktorumu da atayamıyorum normal midir sence ?
tugbaacng Simoooo değil bence nişanın gelmiş olabilir mi 🤗 kiminin suyu geliyor, kiminden kan geliyor. Bakalım sancıların olacak mı hadi bakalım
Elidaamed Simoooo inşallah bebeğin doğum kanalına yerleşmiştir ya bende 37+3 teyim ne suyum gelmis ne nişan ne bi sancı bende artık doğrulamak istiyorum ama elimden bir şey gelmiyor
Simoooo tugbaacng ben çok korkuyorum ama senin nişan dediğin sümüksü yapıda olması gerekmşyor mu canım benimkisi sıvı açıl renk bi kandı çok tedirginim uyuyamıyorum da sabahı nasıl edicem
tugbaacng Simoooo kiminde lekelenme olarak da baslayabiliyor. Bebis hareket ediyorsa ve sancılarınız düzensizse korkmayın
Simoooo Hareket ediyor rabbime şükürler olsun sancım ağrım da yok şu an 🙏 ama çok tedirginim sabah olsa da doktora gitsem seni de rahatsız ettim çok teşekkür ederim bilgilerin için bi suni sancı ile bilgin var öı ?
tugbaacng Simoooo suni sancının normal sancıdan daha kötü olduğunu biliyorum sadece 😱 kız doğum benim korkulu rüyam bu konuları benle konusma istersen 😃😃
Simoooo tugbaacng benim benimde şimdi sabah hastaneye gidicem nst ye giricem eğer bakalım ne diyecek perşembe dedi belki erken olur 😂 allahım büyün hamileleri tek sancı da kurtar içinde beni de 🙏😂
Simoooo tugbaacng yok benim 3. Ama 2 di düşük oldu ilk defa bu haftalara gelebildim meleğimi sağ Salim kucağıma alırım Allah’ın izni ile 😔😔😔