Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah bende 38+1 haftalık hamileyim 4 gün sonra gtcez kontrole bakalım bizimde büyük ihtimalle sezaryen dedi doktor ama devlet hastanesi nasıl oluyo bilmiyorum sezaryen yarımmı bayıltma daha iyi bilmiyorum ilk doğum çok korkuyorum ah ah