goktugun_annesiii canım benim doğumda hissettiğin şey sadece bebeği çıkarırlarken biraz çekiştirme hissi o da sana acı falan vermiyor. Ama eğer stres yapar tansiyonunu falan fırlatırsan kolay olacak doğumu sen kendi ellerinle zorlaştırırsın. Rabbim doğum yapana yardım eder.Biliyorum elinde değil ama duanı oku,Rabbime sığın,doktoruna güven 🥰💖 inşallah çabucak,kolayca kucağına alırsın bebişini😍