Meneha Yaşadığın şey çok normal canım. Herşeyden önemlisi nasıl doğum yaptığın değil, bebeğinin sağlıkla dünyaya gelmesi.. Çok şükür ki bebeğin de sağlıkla gelmiş sarılığı da enfeksiyonu da geçti mi hayırlısı ile gerisi kolay 😊 Lohusalık dönemi de yaşayacaksın. Ani inişlerin çıkışların olacak, bi gün farklı post açarken diğer gün bambaşka şeyler düşüneceksin.. ( hepimiz yaşayacağız)
O yüzden kendini hep motive et, olumsuz düşünme. Şuan odaklandığın tek şey bebişin olsun 😊