Meneha Canım bende sezaryen oldum, karnının altını artık hissetmeyeceksin zaten, doktorum sinir kesildiği için his olmadığını söyledi. Bende iyiki sezaryen diyenlerdenim, 1 haftada ne ağrım kaldı ne sızım hiç doğum yapmamış gibi oldum 😊 Hiç üzülme hakkında hayırlısı buymuş