Pazartesi 34+0 oluyoruz acayip heyecanliyim.Korku,endişe,heyecan,mutluluk,merak hepsini aynı anda yaşıyorum sanki🥰 Dışardan çok sakin dururum,olaylara da çok sakin yaklaşırım ama bu başkaymış.
Ara ara mide yanması yaşıyorum,özellikle akşamları regl olacakmış gibi kisa suren bi ağrı çekiyorum,halsizim,ayaktayken ya da otururken iyiyim ama yatınca kalkasım gelmiyor biii de zaten aşağı baskı yaptığı için mı nedir kalkınca canım yanıyor 🤐 Makat gelişti en son acaba şimdi nasıldır onu çok merak ediyorum.Gerci hala 2 hafta önceki gibi kafasını solda ayakları sağda hissediyorum.pzt gidince kontrolde her şeyi göreceğiz.Insallah kilo da almıştır biraz daha 👶👶 bi de ben erken doğmuşum 35+6,niyeyse bebişko da erken doğmak isteyecek gibi bi hissiyat var içimde.Sağlıkla gelsin tabi de 🤭🤭🙏