Sksksksks benim insilin yoktu sabah kahvaltısı yapamadan 12 ye kadar çalıştım bazen sadece akşam bişeyler yiyebildim uzun süre dengesiz açlık tetikledi 1 ay öncesi yoktu elim ayağım titreyince aç insilün direnci verdim 7 di az az sık sık yedim 3 e düştü stres değildi benimki o yüzden kendini suçlama