Sksksksks Canım diğer hormonların kaç olması gerektiğini tam bilmiyorum ama tsh 2nin altında olması gerekiyormuş doktorum öyle demişti. Benim de 3,5 çıktı euthyrox 25 mg verdi 1 senedir kullanıyorum ve ömür boyu kullanacakmışım. Süt hormonu dedikleri de hamile kalmaya engel olabiliyormuş tabi bu hormonları yüksek çıkıp hamile kalanlar da var ama kimisini de çok etkiliyor engelliyor işte. Sen tsh için bi de haşimatoya baktır anti tpo ve anti tg bakıyorlar benim 200 çıkmıştı o da.