QueenMommy Gul37_ Ay bende burda durayım her ne kadar Kaynanam normal normal desede normal doğumdan çok korkuyorum ama seseryanıda gözümde korkuttular napıcam bilmiyorum 😔😔😣
Bskaymazz1 Gul37_ Bende çok korkuyordum normal doğum yapamam diyordum ve normal doğurdum bence normal sezeryan farketmiyor ikiside zor :)
hamisanne_63 Gul37_ ben sezaryen oldum yine olacağım iyi ki de sezaryen olmuşum normal den cok korkuyorum kendi isteğimle sezaryeni seçmiştim hiç pişman değilim umarım bu doğumumda da pişman olmam
hafsam_omerim QueenMommy her ikisini de tecrübe etmiş biri olarak normal doğum derim. Eğer tekrar normal doğurma şansım olsa normal tercih ederim. Evet zor oluyor ama her insanın doğum tecrübesi farklı yaşamadan bilemezsin.
Zuzu04 İkisininde zorlukları var akışına bırakın bence duruma göre karar verirsiniz herkesin doğum hikayesi farklıdır bana sorarsanız normal doğumu öneririm sezeryandan çok çektim çünkü ama bu kişiye göre değişiyor tabiki
Ysmplt QueenMommy hayır daha olmadım son iki hafta var sezeryan olmayı tercih ettik normali yapamam kendime o konuda güvenemiyorum
Zuzu04 QueenMommy enfeksiyon kaptı dikişlerim elleriyle boşaltı doktorlar ay neler çektim düşündükçe ürperiyorum 😩
Bskaymazz1 QueenMommy Benim normal doğumda kızımın omuzları sıkıştı ondan kestiler 2 hafta doğru düzgün oturamadım ağrım oldu dikişim çoktu ama kesisiz doğurup yürüye yürüye çıkan çok kişi var çevremde 😇
llFatma Gul37_ ya ben ikisinden de korkuyorum ama sezeryanda kat kat kesiyorlar o daha korkutucu bence. Korkmama rağmen normal istiyorum
llFatma QueenMommy öyle de Sezeryan da sonradan hissediliyor normal o an hissediyom bitiyor ama Sezeryan o an hissetmeyip sonradan acısı çekiliyor. Size kalmış yani
Mysaa Gul37_ ben normalle başladım sezaryana döndüm ana çok kolay geçti benim sadece ilk hafif yanma oluyor 1 günde toparlarsın kendini eğer kendine inanırsan atlatırsın canım🙂
QueenMommy Zuzu04 nasıl kaptın ki benmde geçmeyen idrar yolu enfeksiyonum var normal olursa tetiklermi dikişlerde enfeksiyonu
229 Normal daha iyidir cabuk iyilesiyosun dikisler falan acitiyomus sezeryanda ama hangisi doktir uygun görürse yapicak bisey yok
Zuzu04 QueenMommy hiç bilmiyorum nasıl kaptım ben önce 8 saat sancı çektim açılmam olmadı sezeryana aldılar bi doktor sancı çekip sezeryan olanlarda görülüyor genelde enfeksiyon dedi 🤷🏻♀️ İdrar yoluyla alakası olmaz sanmıyorum
QueenMommy Zuzu04 Ya bende 33. Haftamdayım daha belli değil ama normalde doktorlar hep normal doğum olmasını ister ilkte ama benm doktorum normal olursa girmeyebilirim diyo sezeryana randevu aldırmaya çalısıyo bu haftadan anlamadım gitti
QueenMommy Bskaymazz1 Ya bende beklemek istiyorum daha 33. Haftadayım ama doktorum ısrarla sezeryana randevu aldırmaya çalısıyo normal olursa giremezmiş
Zuzu04 QueenMommy normal doğumun zamanı belli olmadığı için öyle demiş olabilir özel hastanelerde gelmek zorunda oldukları için hiç öyle birşey duymadım sizinki özel mi devlet mi