gamzelihemsire Aventin natural Pp modelini aldım cam olmayanı aldım, büyük boyunu aldım bir kere alıp bir daha degistirmemek için, tavsiye ederim anne göğsüne en yakın biberonlardan avent
secoz semanurcennet kesinlikle Philips Avent ben gittim nuk ve wee aldım ikisine Philips kdar ora verdim Philipse o kadar para verilmez aynı işi görecek zaten yeni doğan ne biberonu kullanır dedim. beni emmedi sağıp biberonla verdim bi sürekli kustu doktora götürdüm anne sütünün yanında sma mama verdiğimi söyledim nasıl hazırladığımı ve ölçeğini sordu anlattım hatta biberon yanımda mama yapmıştım ölçüsünü göstereyim dedim baktı bu biberonu at bu bebek bununla kusar dedi biberonu ters tuttu doktor, şıp şıp damlattı sonra dedi ki böyle biberon değil bebeğin annenin memesini çektiği gibi çekip içeceği bi biberon kullanman lazım dedi sana bitane önericem onu al dedi Philips önerdi o gün günde 4 5 kez kusan kızım şimdi çok doyunca kusuyor sadece 1 kez yeni uzun oldu ama Philips tavsiyem anne memesi gibi kanalları olduğu iÇin öneriliyor 😂
semanurcennet Sude-96 çook teşekkür ederimmm ilk bebeğim olduğu için biraz tecrübesiyim çok sağım canım❤️
Reyrey1628 semanurcennet ben antikolik almadım normal olanından aldım canım https://www.sirinbabykids.com/urun/tommee-tippee-150-ml-closer-to-nature-cam-biberon-tommee-42243785