semanurcennet direk sormak istemedim bende. Ben de hamileyken avent aldım en iyisi avent diyorlar chicco da iyi ama tavsiyem almamanız hiç lazım olmadı Allah’a şükür emzirmeyi düşünüyorsanız almayın gerekirse alırsınız başta süt olmasa bile biberonla verilmiyor bir anne olarak tavsiyem bu :) çok uç fiyatlar değil ama olsun bebişe başka işe yarayan birşey alınır :)