Asterujdndl 15 haftalik hamileyim ağrilarim var ilk defa bu kadar ağrilarim oldu 15 haftalik anneler sizdede böyle oldumu
Zehratay Asterujdndl çok iş yaptığım zaman bel ve sırtım kopuyor gibi oluyor 16. Haftamız bitti birde tuvalete gitmekten yoruldum sanki sürekli idrar dolu gibi bebek mi baskı yapıyor acaba ilk gebeliğimde böyle değildi baskı yapacak kadar büyüklüğe geldi mi ki
Asterujdndl Missewos hayir benim sırtim ağiriyor sirtimin ağrisi geciyor sonra kasiklarim ağiriyor ☹️
Asterujdndl Kumpr Allahim sağ Salim bebeğimizi kucağimiza vermeyi nasip eder inşallah canim Ve normal demi bide karnin sertleşiyor mu
Kumpr Asterujdndl aminn inşallah 🤲 evet sert baya düz yatamıyorum geceleri çok rahatsız ediyor o sertlik ve gerginlik
Asterujdndl Ayseguldev aynen vala ben 15 haftalik oldum günden beri böyle oluyor kasik ağrisi ve bel ağrisi vala ben 15 haftalik oldum günden beri böyle oluyor kasik ağrisi bel ağrisi ve sık lavaboya gidiyorum
glsmwm_ Eğer ağrılarınız dinlendikten bir süre sonra geçiyorsa rahmin ve bebeğin büyümesinden kaynaklı. Ama ağrılarınız şiddetli ve uzun süre geçmiyorsa doktorunuza görünün. Sağınıza veya solunuza yatıp bacak aranıza yastık koyun iyi gelecektir.. 🌼
Asterujdndl glsmwm_ hayir sançilarim ara sira oluyor ve ben 15 haftalik oldum günden beri böyle oluyor kasik ağrisi bel ağrisi ve sık sık lavaboya gidiyorum
Missewos gbdl2023 valla kuzum bilmiyorum ki yemek yiyince karnim yirtilacak gibi kocaman oldu daha 15 haftada. Gobek deligim disari cikti napicam bilmiyorum
glsmwm_ Asterujdndl hamilelikte normal bu tarz ağrılar aşırı şiddetliyse sorun olabiliyor canım. Sık lavaboya gitmende normal
Mamaa Bel kasık ağrısı hiç geçmedi arada vajınamın alt tarafına dogru batma oluyor birde otururken bı dolgunluk hıssedıormusunuz kıZlar
Asterujdndl Mamaa kaç haftalik hamilesiniz ben 15 haftalik hamileyim sirt ağrisi kasik ağrisi ve sık lavaboya gidiyorum 15 haftalik oldum günde beri böyleyim
Asterujdndl glsmwm_ bilgi verdiniz için çok teşekkür ederim dün hastaneye gittim doktorum bir sikinti görünmüyor dedi
glsmwm_ Asterujdndl o zaman bir sorun yoktur. Rahim gerildiği ve büyüdüğü için oluyor 😊 sağlıklı doğumlar dilerim 🌼
Mamaa Asterujdndl bende yarın tam 15 haftalık oluyorum birde benm kanamam olmustu 11.haftada tüp bebekte olunca tedirginlipin daha cok artıyor
Asterujdndl glsmwm_ âmin insallah canim benim sağ Salim Allahim bebeğimizi kucağimiza vermeyi nasip eder inşallah
Asterujdndl Zehratay Ben 15 haftalik oldum günde beri sirtim ve kasiklarim sık sık lavaboya gidiyorum bence bebek baski yaptiği için lavaboya gidiyoz
Zehratay Asterujdndl bana da öyle geliyor bende de 2-3 haftadır var gece filan tuvalete girdiktensonra bile saatlerce tuvalete gitmemişim gibi oluyor
Asterujdndl elisamoms_60 15 haftalik hamileyim ben çinziyeti öğrendim doktorum erkeye benziyor söyledi ikinci kontrole gitim erkek dedi net olarak
Ayseguldev elisamoms_60 1 hafta sonra gidicem 16+2 olacağım gittiğimde söyler diye düşünüyorum artık.. senin neden söylemedi ki göstermemiş mi?
Zehratay elisamoms_60 ben 15+0 da öğrendim tam bir hafta önce %100 kesin hazırlıklara başlayabilirsin dedi bana