Slakiprtci Bende 8 gün gecikmeyle acile gitmiştim çok ağrım vardı adet olamıyordum. acildeki doktor azarladı yolladı acilde yapmıyorlarmış gebelik testi. O ay çok ağrılı adet oldum. Sonraki ay adetim yine gecikti yine geçti günüm aynı olur zannettim adet olmayınca özelde kan testi verdim 5 haftalık hamileymişim. Sende özellere bir sor ben 50 tl ye yaptırdım kan testi.