Merhaba eskilerin söylediği bir şey var bence doğru eğer adetin geciktiyse ve sen hamile değilsen (uzun süreli gecikmeden bahsediyorum )bir sonraki aya hazırlık yapıyor vücudun sonraki aylarda hamile kalacaksın 🙃Benim 18 gün gecikmişti gebelik yoktu rahim duvarı kalınlaşmıştı bir sonraki gecikmede hamile olduğumu öğrendim sizinki de bu sefer yoksa bile diğer aya olur inşallah stres yapmayı ve niye olmuyor diye düşünmeyi bıraktığınız an olacak inanın🌸