Ebbruc Ozge_ozge bende 7 ekimde kürtaj oldum kasımda adet oldum , şuan 3 gün gecikti dün test yaptım ama negatif çıktı inşallah erken olduğu için öyle çıkmıştır 😞
Ozge_ozge Ebbruc inşallah öyledir kuzum sıkma canını nasipse olur üzülme bende beklemedeyim yarın adet günüm hakkımızda hayırlısı olsun 🤲
Beybisininannesi Kumsal20 bende 2kere geçirdim ama zamanla gebelik bile olmadığını anlıyorsunuz.. ciddiye almanıza gerek yok normal denemeye devam 😊
Mitra Kumsal20 merhabalar Ağustos ayında ben de kimyasal bir gebelik geçirdim o değer düştü ve kanama ile attım vücuttan 1 ay sonra hamile kalmışım 😀şu an 4. Ayım bitiyor
Kumsal20 umayben evet farkedilmiyor genelde canım çok erken erken gebelik testi yaparsan ancak o zaman anlayabiliyosun değerin 1000 e çıkmadan adetle sonlanıyor
umayben Kumsal20 anladım canım sıkma canını kimyasal gebelikten sonra hamile kalmak kolay oluyor diyorlar inşallah en kısa zamanda sağlıklı gebelik haberini alırsın
Kumsal20 umayben amin teşekkür ederim canım inşallah 🙏 Allah isteyen herkeze nasip etsin o duyguyu 🙏🥰❤️
happykis12 Ozge_ozge bende kasımda kimyasal gebelik geçirdim daha adet görmedim adetim 4 gün geçti yarın test yapmayı düşünüyorum 🙏🏻
Ozge_ozge happykis12 bende yarın günüm bı kaç gün bekleyip öyle test yapacağım canım hakkımızda hayirlisi olsun 🤲
happykis12 Kumsal20 ilk kan verdiğimde 18 di 2 gün sonra tekrar kan verdim 6 ya düşmüştü kimyasal gebelik geçirdiğimi söyledi doktorum o gün stresten kanamam oldu zaten adet olmuştum yani sonra adet bitince tekrar kan verdim 0.1 e düşmüştü
Kumsal20 happykis12 hmmm benimde 13 çıktı ilk kan verdiğimde sonra 2 gün sonra kanamam geldi bidaha kan aldı doktorum 5 e düşmüş tü düne kadar sancılı kanamam vardı 🥺 Allah aratmasın tek olur canım morelini bozma 🙏