Kumsal20 Kızlar daha önce kimyasal gebelik geçirenler oldumu şuan kimyasal gebelik geçiriyorum 14 çıktı kanım da HCG ertesi gün kanamam geli 5 e düşmüş değerim mesef . sonrasında hamile kalma olasılığı daha çok oluyor diye duydum varmı bilginiz
Yanne Kumsal20 mart ayın da geçirdim canım değerim 900 e kadar çıktı sonra malesef olmadı kanamalıydı zaten sürekli süreç. 9 ay dinlendim korundum şimdi tekrardan çok şükür hamileyim 🌸 doktor 3 ay korunman yeterli demişti
Ozge_ozge Kumsal20 bende Ekim’de düşük geçirdim HCG hiç yukselmedi Kasım’da adet görmedim bu aydan umutluyum inşallah hamileyimdir adetime 6 gün var 🤲 doktor banada daha kolay hamile kalman korunmana gerek yok devam edebilirsiniz demişti
2609nrgl Kumsal20 3 kere kimyasal gebelik geçirdim canım biri 2 ay arayla diğerleride peş peşe oldu doktorum sağlıklı gebelik elde etmek için sulandırcaya başlattı inşallah nasip olur isteyen herkesee
Fagxhs Haziranda bende geçirmiştim kimyasal gebelik aynı seninki gibiydi değerlerim doktorum bana artık daha kolay hamile kalırsın demişti ve 2. Ayda hamile kaldım 22 haftalık hamileyim ☺️
Kumsal20 Fagxhs yaaa hayırlı olsun canım ayrıyeten yaptığın bişey oldumu kimyasaldan hemen sonra hamile kaldın öyle mi 🥰
Ebbruc Ozge_ozge bende 7 ekimde kürtaj oldum kasımda adet oldum , şuan 3 gün gecikti dün test yaptım ama negatif çıktı inşallah erken olduğu için öyle çıkmıştır 😞
happykis12 Ozge_ozge bende kasımda kimyasal gebelik geçirdim daha adet görmedim adetim 4 gün geçti yarın test yapmayı düşünüyorum 🙏🏻
Elifkskl Kumsal20 bağıilamadı malesef oda düştü ondan 1 yıl sonra tedavi ile gebe kalıp doğum yaptım canım
Kumsal20 Elifkskl hayırlısı oymuş canım napcan kolay olmuyor işte Allah biliyor zamanımız vardır elbet