Melikegencl Merhabalar,19.haftamdayım 2 gün önce yaptırdım hiçbir sıkıntı yaşamadım. Sadece kolumu ellediğimde aşı yaptırdığım aklıma geliyodu kolumu kaldıramamazlık dahi olmadı. Lütfen kafanıza takmayın rahat gidin ben aşı olduğumu bile unuttum eve gelince😀 Bu biraz hem bünye meselesi hem de psikolojik olarak takılmamak gerek🌸