Canim ben tam iki hafta korkudan gitmedim,herkes bir sürü yan etkisinden bahsetmiş oyuzden çok korktum ama Çarşamba kızımla beraber gittim çektim besmelemi oldum aşımı bugün üçüncü gün sadece kolumda hafif ağrı var günde bir kez parol içiyorum ( parolu çok şiddetli ağrı olduğu için değilde böbrek taşı dusuruyorum her ikisinind ağrısı gitsin diye iciyorum