Teusa kuzum bende de ufak çaplı da olsa hemoroid var ben de hep ya doğum sırasında ıkınmaktan kafamı yaparsam doktorumdan çok utanırım diye korkuyordum ama böyle birsey olmadı ha olsa bile umrunda olmuyor o an tüm dünya seni o halde görse bile umrunda olmuyor tek derdin kurtulayım da ne olursa olsun diyirsun