Rumeysaasgin Bebek annenin vajinasindan çıkarken beyaz kremsi bir yapıyla kaplanıyor normal doğumda ve bu bebek için o kadar koruyucu ve sağlıklı ki sezeryan ile doğan bebekler çok şık hasta oluyor.
O yağ tabakası sezeryanda yapsa normalde yapsa oluyor canım sadece normal doğuma özel birşey değil ve sezeryan doğan bebekler çok sık hastalanır diye birşeyi nerden çıkardınız anlamadım 37 haftada sezeryan yaptım 9 aylık oldu bebeğim birkere hasta olduğunu bilmem aşılarında birkere ateşlenmedi yani bu bebrğin bağışıklığıyla alakalı sizin bakımınızla alakalı durum he şunu diyebilirsiniz normal doğumda ciğerlerindeki su basıya bağlı müdahalesiz çıkar sezeryan da müdahale ile çıksada ciğerde biraz sıvı kaldığı için bebek iyi kontrol edilmeli doktoru tarafından başkada bir farkı yok :)
@Umutsmom sizde eğer sadece sancıdan dolayı endişe ediyorsanız doktorunuzla epidural normal doğumu konusup detaylı bilgi alabilirsiniz stres yapmanıza hiç gerek yok artık doğum bile çok kolay eskisi gibi değil😊