beyah Squat öneririm size. Bir de yürüyüş ve hareketli bir yaşam. Kızıma hamile iken. 37 itibariyle bol yürüyüş günlük yapabildiğim kadar squat yaptım tam 37+6 da tüm gün eşimle kızımın beşiğini kurduk ben genelde çömelerek iş yaptım o gün sürekli otur kalk yaptım. Gece 12 de suyum geldi 4cm açılma ile gittim 38+0 da saat 4.10 geçe kızım doğdu çok şükür 🥰