Basıklık olması normal doğum sürecini biraz zorlayabiliyor. Ama bebeğiniz çok iri olmazsa biraz zor da olsa inşallah normal doğum yapabilirsiniz. Doktorunuza ve bebeğinize güvenin. Zaten olumsuz bi durum olduğunda sezaryene döner doğum. Normal doğumu denemiş olmak da güzel. İnşallah kolay bi doğum olur. Az kalmış zaten. Strese girmeyin zor olacak diye şartlamayın kendimizi de. İnşallah sağlıkla kucağınıza alın yavrunuzu. 🥰