papatya-123 benim özel. Bana basık gibi çey demedi, sadece kemiğin dar dedi.ama doğura bilirsin dedi.ama böyle yürekli de demedi. ilk doğum dar olması bence normal bide beni motive edecek bi doktor istiyorum yapa bilirsin desin.kolaya kaçmasını istemiyorum o yüzden başka doktora da görüneyim bakalım o ne diyecek