Barisinannesi Pijama takiminizi uzun kollu mu kisa kollu mu alicaksiniz ben kararsiz kaldim.bursada yasiyorum. Ates basarsin diyen var usursun diyen var
kahvesever__ Barisinannesi bende Nisan’da doğum yapacam ben daha hiç almadım 😂 bakmadım bille ama uzun kolu alırım sanırım çünkü kapalıyım hastanede kısa kol olmaz
Gulsumelif Barisinannesi ilk doğumum martta yapmıştım kısa kollu üzerine uzun kollu sabahlikli almıştım şimdi nasipse nisan ayına denk geliyor gene aynı şekilde almayı düşünüyorum
Asyaaa35 Barisinannesi bende izmirde yasıyorum nisan sonu mayıs başı gibi görünüyor dogum daha almadım ama nasıl alacagım onuda blmiyorum bekleyim bari yazanlar olursa fikir olur
Nalan53 Barisinannesi birtane uzun kollu ince bir takım aldım birde sabahlıklı aldım kolları ipli emzirme sütyeni şeklinde içi kullanışı kolay olur diye https://ty.gl/tvie20n5t1 böyle birşey ☺️
Barisinannesi Asyaaa35 evet ameliyat sonrasi usunur mu terlenir mi artik hastaneler de sicak gerci bi arkadsim da hirka al yanina usursen giyersin dedi
Barisinannesi Nalan53 cok guzel seyler varmis sayfalarinda hic görmemiştim bana niye çıkmıyor bu urunler 😃 sagolun
SerraveAnnesii Ben Mart ortası doğum yapacağım iki pijamamı da uzun kollu aldım ama kumaşları ince terketmez 😇
Barisinannesi SerraveAnnesii bu da mantikli internetten alicam daha zaman var gerci iade vs yapabilirim
Barisinannesi Aselinkooo Bu da mantikli binde lohusa takimi almayanlar normal alanlar varmis lohusa takimlarinin alt kisimlari hamile esofmani gibi mi fark bu mu yani bi de rahat edilir mi normallerle
mucizegebelik6 Barisinannesi beyaz lohusa elbise kısa kollu olcak bir adet kısa kollu pijama takımı bir adet de uzun kollu pijama alicam. Sezeryan olacağım icin iki gün kalicaz fazla koyucam insallah
Gulsumelif Barisinannesi Valla öyle bide ben 2018 de 80 tl ye almıştım şimdi aldığım yere gittim hem benim aldığım gibi getirmiyormuş artık hemde sabahlikli satmıyormuş 250 tl dedi kolay gelsin diyip çıktım 🤦♀️🤦♀️
Aselinkooo Barisinannesi lohusa takımlarının altıda geniş oluyor. Benim 1 lohusa takımı sabahlıklıydı. Diğeri de normal pijama takımıydı. Pijama takımı da üstü düğmeli kolay açılan olursa farketmez ikiside iş görür yani 😊
Barisinannesi Nalan53 benim de sepetim dolu bi yerlerden bin iki bin gibi para bekliyorum 😂😂 buldugum an alicam
Eliffefee Barisinannesi hastnede gymeye ben uzun almıştım Ekim’de doğum yaptım ilk çocuğumu bunda bnım de Nisan ayına geliyor yine hastne için uzun kollu evde muhtemeln Petekler yanar yine bi ay kadar daha küçük bebek oldğu için dıe düşünüyorum o yzden ev içinde kısa kollu alacgm
Berru Benim üçüncü gebeliğim diğerleri Eylül ve Aralık ayına gelmişti,şimdi nisana gelecek yine uzun kollu ama ince pijama Alicam her renk sabahligimda var geçen pentiden de aldık iki pijama uzunnkollu ama incecik onlarida gotirucem