06yonca ben de 39+4’üm, dr 41’i bekleriz demişti, yarın gidicem kontrole bakalım. Bende de hiç sancı vs yok. Şimdiye kadar çok sabırsızdım ama artık yeni yıla kalsın istiyorum, yani suni sancı alacaksam biraz daha bekliyim. Bi kaç gün için 1 yıl büyük yazılsın istemiyorum 😂 ama kendi gelirse hoş gelir.