Seyda_syd Cylnsms bende de ayrıntılıda belli oldu ama o zaman bile 16 mm di ve beyinde birçok önemli kısım oluşmamış hala da aynı şekilde malesef Rabbim herkesin yardımcısı olsun
Cylnsms Seyda_syd şuan kaç haftalıksınız ? Çok geçmiş olsun . Allah’ın imtihanıdır belki geçecektir doğuncaya kadar öyle umut ediyorum. 🙏🏻
Seyda_syd Cylnsms 24 haftaligim ama malesef benimkinde bütün doktorlar aynı şeyleri söyledi birçok farklı doktora gittim ama her seferinde daha da olumsuz boyuta gidiyor
Cylnsms Seyda_syd ben de çok doktor değiştirdim ama artık bunu imtihan olarak görüp dua ediyorum umut ediyorum ki düzelecek . Tıpta yanılabilir..yüzde yüz sağlıklı denilen çocuklar bile sağlıklı doğuyor bunun o kadar çok örneği var ki..
Filiko Cylnsms seni cok iyi anlıyorum canım aynı sekılde bende kendimi cok yıprattım cok elimde olmadan sureklı bu durumu arastiyrm okuyrm YouTube bı doktor var kırmızı onluklu koroid pleksus kisti yaz cıkıyor cok guzel anlatıyor
Seyda_syd Cylnsms evet Allah herkesin yardımcısı olsun beni zehirleme ihtimalinin olduğunu da söyledikleri için takipli bir şekilde ilerliyoruz
Kucukkuzu Kubra_3351 şuan 24 haftamdayım ikiz gebelik bi tane bebeğimde 10 mm çıktı 😞 sizin şuan kaç mm