Benim de 22 haftada dediler 9 mm di 24 haftada gittim 10 mm olmuş dedi perinatolog bana da amniyo sentez felan dedi ben aldırmayı düşünmüyorum ne gelirse kabulüm dedim gittim fetal DNA verdim risk düşük çıktı şimdi baktırmıyorum bile o boşluklara
Sende kafana takma hiç 34 haftadayız
Allah’a şükür sormuyorum bile unuttum gitti o işleri sende takma amniyosentez yaptırma fetal DNA ver ben tıpta verdim 400 TL ödedim