Kızlar dün kontrole gittim 12 haftalıkken tahminde bulunmuştu ama söylememişti 14 haftam bebeğimin kız olduğunu söyledi ilk çocuğum çok hevesleniyorum bişeyler almak alışveriş yapmak için acaba doktorun yanılma payı var mı ilk baktığımda da kız diye tahmin etmiştim diyor ama yani 3 hafta önce ki tahminini beni görünce hatırlar mı çok hastası olan bi doktor o kadar kişinin içinde hatırlar mı tahminini