AyseFahriYalcn SibelAlp7 ben hastaneden geldiğim gün taktım hepsinde de benimde üç sezeryan ım var gobegim kalmadı bundada hemen takicam nasip olursa
Alazalim Anne adaylari veya dogum yapan arkadaslara onerim kullandigim sinoz'un catlak kremi mutlaka arastirin degerlendirin derim😉 herkese bebisleriyle saglikli gunler #sinozkozmetik #kozmoboxcom