BirPatiSever Dila_17 ben de kullanıyorum kokusu kötü. İçeriğinin yeterli olmadığını düşünüyorum. Demirim takviye de almama rağmen iyice düşmüş. B 12im de günden güne düşüyor. Omega3 de yok sanırım içinde.
Poyrazin_annesi Bn elenatal 1 kullandm baska doktor vermıstı ama cok pahalıydı. Smdıkı doktorum baska yazdı bana hem daha uygun